Narancsos-fűszeres csirkemell

Hozzávalók:
2 csirkemell
1 citrom leve
2 narancs leve
1 fej vöröshagyma
1 gerezd fokhagyma
6 evőkanál natúr joghurt
Kevés olívaolaj
Reszelt narancshéj (opcionális)
Ízlés szerint: gyömbér, rozmaring, só, bors
1 kávéskanál szójaszósz

A citrom- és a narancs levét, valamint a szójaszószt összekeverem, sóval, gyömbérrel, rozmaringgal ízesítem, ebbe a páclébe teszem a megmosott, nagyobb kockákra vágott húst. Legalább egy órát a hűtőben hagyom állni (én egy éjszakát "pihentettem")
Az apróra vágott hagymát kevés olívaolajon megpirítom, rádobom a zúzott fokhagymát, összekeverem, beleteszem a lecsöpögtetett húst, fehéredésig sütöm, majd ráöntöm a páclevet, ha szükséges még fűszerezem és lefedve addig párolom míg megpuhul. Ha kész, hozzáadom a joghurtot és a narancs héját, 1-2 percig melegítem, és kész is.

Érdekes az íze, de sokkal jobbra számítottam, nem nyűgözött le túlzottan. :/

Nincsenek megjegyzések: