Sajtos tekercs

Hozzávalók:
50 dkg finomliszt
25 dkg margarin
1 pohár tejföl (20%)
2 tojássárgája
1 kávéskanál só
Fél csomag sütőpor

Töltelék:
10 dkg puha margarin
25-30 dkg reszelt sajt
Kevés só
1-2 gerezd fokhagyma (elhagyható)

Töltelék elkészítése: ha a margarinnal könnyel lehet dolgozni, akkor nem szükséges felolvasztani, én flora light margarint használtam, ebbe könnyedén bele tudtam keverni a reszelt sajtot, sót, és a zúzott fokhagymát.

A lisztet összemorzsolóm a margarinnal, hozzáadom a tojást, tejfölt, sütőport, sót, és jól összegyúrom. A tésztát elfelezem (nem szükséges, én könnyebben dolgoztam vele így, persze így nem lesznek olyan nagyok a sajtos tekercsek), kilisztezett deszkán 2mm vastag téglalap formára nyújtom, megkenem a vajas-sajtos masszával, feltekercselem, fóliába csomagolom, és egy éjszakára a hűtőbe teszem.
Másnap ujjnyi vastag csíkokra vágom, és előmelegített sütőben, 180 fokon, 20-25 perc alatt megsütöm.


Nincsenek megjegyzések: