ZARA szerelemtáskák

Odavagyok a Zara táskákért, minden szezonban szemezek az új kínálatból (jó)pár darabbal. Szerencsére (vagy sem) a fele kapásból kiesik, amint élőben meglátom, a másik felére azonban (sajnos) még jobban rákattanok.

Jelenleg ő az abszolút kedvenc, egyszerűen tökéletes.

Ő nagy valószínűséggel beszerzésre is kerül, hatalmas, pakolós darab, hétköznapi rohangáláshoz tökéletes.

Ő is nagy kedvenc, semmi extra nincs benne, de számomra nagyon finom, és nőies, plusz van egy külső zsebrésze. A színével nem vagyok igazán kibékülve, minden esetre csodás darab.

Ez a darab is nagyon tetszik, bár nagyon utálom a patenttal záródó táskákat, egy részről ugyan parktikusak, más részről (a biztonság részéről) a legkevésbé sem, én pedig elég paranoid alkat vagyok. :)

1 megjegyzés:

SophiEl írta...

Nagyon szépek ezek a táskák, ha nem lennék Carpisa-függő lehet h én is a Zara-ból válogatnék.
Nekem minden darabom Carpisa, az esernyőm és a pénztárcám is és nagyon szeretem őket. :)