Februári kedvencek

 
Eddig facebook-on voltak hébe-hóba ilyen posztok, személy szerint nagyon szeretem másoknál olvasni a havi kedvences bejegyzéseket, most megpróbálom rendszeresen befotózni az én kedvenceimet.
 
Imádom a párnákat, halmozom őket, minél több van belőlük annál jobb. Ő a legújabb kedvencem, a huzat bársony, amit a legjobban díjazok benne, hogy nem szintetikus anyaggal, hanem kacsatollal töltött.
Lelőhely: Ikea
 
A leárazások során főleg kiegészítőket vettem, ez a Stradivarius sapi azóta sem szakadt le rólam. Pihe-puha, kényelmes és meleg.
 
A Balea tusfürdő a fekete áfonya miatt jött velem haza. Szerintem köze nincs az áfonya illatához, pont olyan illata van, mint a Maoma rágónak, egyszóval tökéletesen mű, ettől függetlenül rajongok érte.
 
Fructis Goodby Damage hajerősítő balzsam: neki is tipikusan mű illata van, viszont nagyon sokáig megmarad a hajban. Heti egyszer használom, különben sokkal gyorsabban zsírosódik a hajam. Szeretem, mert jó tapintású, könnyen kezelhető lesz tőle a hajam.
 
Ziaja narancsvajas testápló vaj: szuper tápláló krém, kellemes illattal, a száraz bőröm hatékony ellenszere télen. Bársonyos, puha lesz tőle a bőr. Imádom. A késő őszi-téli időszak elengedhetetlen kelléke.
 
Bourjois Micellás arctisztító tonik: szépen tiszít, nem irrtál, használat után nincs ragacsos utóérzet, illatmentes, alkoholmentes és remekül hidratál.
 
L'oreal False Lash Wings szempillaspirál: imádom! A kezdeti nehézségeket leszámítva azt hiszem kijelenthetem, hogy ez a kedvenc spirálom. Bővebben róla ITT.
 
Gucci Guilty Intense parfüm: ő szerelem volt az első szaglás óta. Nőies, nem épp hétköznapi, iszonyat tartós illat. A hidegebb idők illata, nehezen tudok elszakadni tőle...

Nincsenek megjegyzések: