Leárazások ♥

Végre megjött az igazi nyár és nálam is körvonalozódott, hogy miket is szeretnék beszerezni a hatalmas akciók során (muhah-ha):
- színes blézer(ek)
- farmer
- felsők
- maxiruha (pipa):)
- ingek
- sál(ak) (1 db pipa):)
- hatalmas pakolós táska

A H&M-el kezdődött. Két dolgot találtam, amire lecsaptam volna. Az egyik egy ujjatlan ing (700 ft), de csak 44- és 46-os méretben találtram, a másik meg ez a felső, amit már rég kinéztem.
Alaphangon 4000 forint lett volna, akciósan 3000..., persze méret tekintetében ezzel sem volt szerencsém. Részemről ennyi volt a H&M (igazából a Mango-ra gyúrok):).
Az akciósan beszerzett virágoknak viszont nagyon örülök.
Péntek óta több helyen is megkezdték a leárazásokat (egy-egy kinézett termék esetében még ezt az árat is sokallom, de lesz ez még jobb is, ha addig el nem kapkodják...)
- Pimkie: (az egyik kedvenc márkám) -70%-ig, de én 30%-nál alacsonyabb árakkal találtam szembe magam, elvétve akadt pár 50%-os darab.
- Orsay: - 50%. Itt leginkább a sálak fogtak meg, már 1000 forint alatt is lehet találni csodás darabokat. Blézerek nagyjából 5000-8000 forint között mozognak, sok a fekete és szürke, színes nem igen, egyetlen zöldet láttam, de a szabása nem tetszett.
- C&A: - 50%. Itt sosem találok magamnak semmit. Az ékszer-akciót viszont már nagyon várom:)
- Mango: -30%, -50%, ide már listám is van :D

A legnagyobb szerelem. Már fel is próbáltam, kiderült, hogy hosszú (nem kicsit), és a pántja is túl nagy, most épp egy XS-t próbálok levadászni ill. erősen gondolkodom az S-en.

Fehér ingek (sosem elég)



Farmer:



És egyebek:


Nincsenek megjegyzések: