Ez + az

Mostanában próbálom kerülni a "felindulásból vásároltam"-helyzeteket, és csak olyasmit beszerezni, amire tényleg szükségem van több-kevesebb sikerrel. Ez a fülbevaló is egy spontán vásárlás eredménye lett volna, ha nem kapom meg ajándékba. .)
new yorker, és 290,-
Nehezen viselem, ha az arcom előtt van valami, akár szemüveg, akár napszemüveg az, olyan érzésem van, mintha egy ablaktáblát hurcolnék magam előtt, nevetséges ugye? :)
A napfénytől viszont állandóan könnyezem, most már van napszemüvegem, most a széltől könnyezem..., baahhh... :/
A fentiek miatt nem szeretnék egy drága darabra költeni, nekem ez tökéletesen megfelel, elvileg véd is...,
H&M, 1490,-

Ahogy mindenki (elnézést azoktól akik nem:), én is rá vagyok kattanva a színes blézerekre, eddig sajnáltam (és szerintem fogom is) 9-10e forintot kiadni értük, leginkább azért, mert nem tudom hogyan működne a hosszú távú kooperációnk, úgy hogy egyelőre maradok a visszafogottabb daraboknál. 
(Több bloggernél olvastam, hogy milyen remek, színes darabokat találtak különböző turkálókban potom összegekért, engem ez hajtott be a Háda turikba. 
Emlékeim szerint még nem jártam turiban, szóval az első ilyen élményem kicsit megdöbbentő volt.
Semmi bajom a turkálókkal, szimplán nem tudom/tudtam magam elképzelni, amint a ruhák között túrok, taszít(ott) a gondolat, hogy más levetett ruháját vegyem meg/hordjam.
A döbbenetem az árak eredménye: szerintem drága, nagyon, a legolcsóbb darab is 1290 forintba került, ami egy egyszerű poló volt (használt), és nem értem, hogy ez másnak hogyan/miért éri meg, hiszen a leárazások alkalmával olcsóbban is be lehet szerezni ilyesmi darabokat, ellenben a kabátok illetve alkalmi ruhák  "" árban voltak, a legdrágább 3000 forint volt..., szóval igen, üres kézzel távoztam..., én tévedtem drága turiba?)

Ő új, tökéletes, imádom:
Enyhén buggyos a vállánál:
És amit észre sem vettem: ha felhajtom ilyen remek a bélése:

Ez pedig potom 300 forint volt, kellett :)

Napizene:

Nincsenek megjegyzések: