Designer Outlet Parndorf - The Body Shop, Lindt


Hétvégén a "legnagyobb és legnépszerűbb világmárkákat" felvonultató parndorfi Outlet Centerben jártunk. Nem mondanám, hogy vágytam ide, de adódott egy lehetőség és kihasználtuk. Durván két óra volt az út, a határtól nagyjából 20 percre található a Outlet, hatalmas, rengeteg az ember, sok a külföldi, ahogy az üzletekben is sok a magyar eladó.
Nekem egy kicsit csalódás volt ez a shopping út, a The Body Shop és a Lindt (érthető módon:) üzletekben tankoltunk csak fel.
Ruhát, cipőt, táskát, kiegészítőt nem sikerült beszerezni, ami tetszett abból rendszerint vagy nem volt méret, vagy az ára léptel túl a számunkra elfogadott lélektani határt. Persze a Michael Kors, Gucci...stb. üzletekben tudtunk volna költekezni, de ezek a márkák már nem az én/mi pénztárcánknak valók...
Engem leginkább a Mango, Tamaris, Triumph hármas érdekelt, persze mindhárom boltból üres kézzel fordultam ki, a legnagyobb csalódást mégis a Mango okozta, idén a kínálat valami förtelem, a tömegtől pedig mozdulni sem lehetett.

Maga a hely fedett sétálóutca benyomását kelti, igényes, kulturált, tiszta, rengeteg parkoló- és pihenőhellyel  tűzdelt. Ami a legjobban meglepett, és mondhatni kutyásként a legjobban tetszett, hogy rengeteg állat volt, sőőőt a legtöbb üzletbe be lehetett vinni az ebeket is.
 
A The Body Shop-ban megejtettem az első vásárlást, ezidáig semmilyen Body Shop-os termékem nem volt, őszíntén szólva én picit sokallom az árait..., most viszont enyhén szólva vérszemet kaptam. Engem leginkább az illatokkal lehet leveni a lábamról, mit ne mondjak ettől a két illattól megremegett a csülköm rendesen, nem is tudtam otthagyni őket, pedig nem vásárlási szándékkal tértem be a boltba:)
Egyszerűen tökéletesek.


Két tusfürdő is jött, a moringás valami álom, annyira intenzív fürdés közben is az illata, hogy az valami csoda, simán veri az eddigi tusfürdők illatát. A pink grapefruit a Pasi kedvence, kb. annyira belehabarodott ebbe az illatba, mint én szoktam, és nála ez nagy szó. :)
Anyu is kapott egy moringás szettet, 30 ml edt-vel, és mini tusfürdővel, testvajjal karöltve, mindezt egy übercuki szütyőben, mindössze 10 euróért.


Voltatok már itt, esetleg tervezitek, hogy ellátogattok ide?

2 megjegyzés:

Lucus írta...

Én is voltam már kétszer, de engem sem nagyon győzött meg. Hatalmas a tömeg, a kínálat pedig annyira tényleg nem jó. Szinte üres kézzel jöttem el mindig. A szinte alatt azt értem, hogy bánatomban jártam a Lindt-nél :D Ha legközelebb választhatok biztos nem ide megyek, hanem inkább mondjuk az oberwarti EO-ba, mert hiába nem outlet, sokkal jobb akciókat lehet szerintem itt kifogni, és hozzánk közelebb is van :)

beautiful.lie írta...

Én önköltségen biztos nem megyek el többet ide..., de a Lindt tényelg kihagyhatatlan :D